Vakantiewoning Sam

Op de grens van Salland en het Vechtdal in Overijssel ligt Lemelerveld, op slechts 3 kilometer afstand van de Lemelerberg, onderdeel van de Sallandse Heuvelrug. Hier vindt u op het terrein van Hospice en Logeerhuis Sam een volledig vrijstaande, aangepaste vakantiewoning, ideaal voor mindervaliden.

De vakantiewoning heeft een ruime tuin en een eigen zwembad in de zomermaanden. Op aanvraag kunnen wij zorg en maaltijden regelen. De vakantiewoning en de directe omgeving zijn drempelvrij.

Op de begane grond vindt u een gecombineerde keuken/woonkamer, een aangepaste badkamer en een slaapkamer met twee hoog-laagbedden. Op de bovenverdieping is een slaapruimte voor twee personen.

De woning is goed bereikbaar per auto en er is parkeergelegenheid in de buurt. Huisdieren zijn toegestaan. De woning beschikt over een overdekt terras met open haard en een zwembad. De woning is uitermate geschikt voor twee personen, maar kan ook vier personen huisvesten. Het winkelcentrum ligt op slechts twee minuten loopafstand.

Het is onze wens dat iemand uit het gezin mindervalide is, aangezien de woning daarvoor bedoeld is. Heeft u interesse in deze woning, neem dan contact op met Vakantiehuis Sam via telefoonnummer 0572 700285 of stuur een e-mail naar info@hospice-logeerhuissam.nl.

Adres: Blikman Kikkertweg 1, 8151 AX Lemelerveld.
De huurprijs van de woning is € 100,- per dag.